Sex-pack NEJ TACK !!

HEJSAAN <33! Tillbaks från den mysiga helgen ...! Sov hos tessie först ju ... det va såå mysiigt :D haaha jag och Frida låg och skratta skit länge ...!! hihii <33 Såg oxå ''The last song'' i fredags ... p premiären:D
Den va SKIIT BRAAA <33! Jag grät skit mkt jag sväär!! hahaha <33 På måndag hoppas jag att jag ska få några choklad-vulkaner av tessie XD Menmen ... I lördags s kom Kevin hem till frida , och alla hade dt mysiigt ... Vi snacka för det mesta ... Hhahaha jag satt och ''klämde'' i kevins mysiga baby-kinder hela ti'n :D
Dom va mjuka XP Men solen lös ju inte direkt hela tiden ...! Tessie satt och stirrade på mej HEELAAAA tiden vid frukost bordet ... Hon stirra på mej , sen titta hon lite på kevin som satt bredvid mej .. sen mej som hnm .. sen log hon hela tiden ... ( Fattar ni vad hon mena ...??) den skiit ungen :* Mer information om det ger jag er INTE :*

Mera karaktärer till ''Happy Tree Friends'':

Shifty and Lifty:


The Mole:



Mime:



Cro-Marmot:


Det va alla ... Okej , jag och Frida har ju bestämt namn till alla ( alltså våra kompisars namn ...):

Lumpy: Frida
Flippy: Kevin
Handy: Tessie
Giggles: Jag
Toothy: Frida
Pop: Julia Bulan
Cub: Kerstin
Nutty: Jag
Sniffles: Tessie
Flaky: Frida
Disco-Bear: Kevin
Petunia: Jag
Cuddles: Tessie
Splendid: Kevin
Rusell: Molly
Cro-Marmot: Eeh ... ingen :o
Mime: Ida
The Mole: Kevin
Lifty: Matilda
Shifty: Emma

Det va alla :*

Mera bilder på oss i helgen kommer senare :*

puss på er
 
 


// Demy Depp <33

Kommentarer
Postat av: tessie

klart jag stirra och DU vet varför :D kevin verkade lite förvånad och lost men :P liv du ska bara gissa jag känner mig 3000 ggr värre när du gör så mot mig..kanske inte när du stirrar men du vet vad jag menar !!! och jag ångrar inte att jag gjorde det för jag har en anledning :* <333

2010-05-10 @ 19:26:15
URL: http://photosbytess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0