Owl city - Daft punk... Nääh ...!

Hejsaan <33! Drogar som vanligt Owl City - Fireflies ... Kan inte säga nu .. men om några veckor typ XP
Jag blev lite trött på att höra samma låt så jag tog en paus från Owl City och böt till daft punk ett tag ...
Inte direkt samma musiksmak på dom olika grupperna ...! ahhaha <33 Men Daft punk ee braa , men owl city är lite sådär .. han låter lite bögig om jag ska va ärlig ... men .... det ee så jag tkr ;)
HAHAHA :) Men imorrn blir det Husby med typ halva klassen XD hahah !! Jag ska ha min nya och supersnygga och rosa bikini ...!! Hahaha .. kommer ändå skämmas som faan !! Har ju fett tjocka ben .. och dom ser ÄNNU tjockare ut i e´den bikinin .. vilket inte ee så bra .. men det ska det bli en ändring på ...! jag har tänkt på att va me i biggest loser eller nåt :P ahahhaha <33 Längtaar till sommaren !! Jag kanske ska till london dååå !!!:D
och då blir det MÅNGAA bilder :D HAHAHAH <33

Kan inte blogga mer ...





Puss // Demy Depp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0