Kmr att bli dålig uppdatering ...

heej !! Är ledsen för dålig uppdatering och det kommer att bli dålig uppdatering för att min syrra hr tagit min data ner till östergötland ...!! Men lite då och då lånar jag mammas data och bloggar på den !!
Och det där med förra inlägget ... asså ni kanske inte fattar varför det heter sex-pack NEJ TACK .. Men det ee för att Kevin tjatade typ HELA helgen på hans jävla sex-pack !!! När det lixom hade varit tyst i 3 sek så helt plötsligt ''out of no where''
Kev.- Vet ni ?? jag har sex-pack !!( och så drog han upp tröjan och visa ...!!
Så j*vla irre !! hahahaha <33!

Men nu måste jag sova ...!!
Puss på er // Demy depp <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0