Halloooww<33

hejsaan alla <33! Idag på morgonen hade vi dans ...! Skit jobbigt seriöst <3! Hahah ...! Men sen så blev det bättre med lite storyline ... och sn sjönk det med franskan ... och ute gymnastiken !! Hahah !! Vi hade fotboll i 5 minuter som uppvärmning .. sen hade vi styrka och kondition träning ... Jag SUGER på fotboll .. Driver inte ... träffar inte ens bollen när jag ska skjuta ! Men iaf .. kom på bästa planen så att jag aldrig skulle få bollen ( är bollrädd dessutom !) ... Det va bara att skrika typ - Braa, tessie... Snyggt jobbat , athena eller nåt ... och typ hoppa omkring och se ut som att jag ee med i spelet ... hahahah <33 Sedan badade jag och några kompisar i husby badet :D skit mysiigt <33
Jajajaah ... Hitta ett ''test'' på en annan blogg :D =

Hur bor du: Mysiigt radhus:) två våningar :)
Brukar du komma i tid: Ibland:) Om jag har lust ;)
Hur lång är du: 1,65 typ XD
Kan du laga mat: haha beror på vad :D
Vad jobbar du med/pluggar du: Kulturama grundskola:)
Vad har du på dig just nu: Mys kläder
Har du någon fobi: aa... småkryp !!
Hade du en bra kväll igår: Den va väll okej :)
Vilket är ditt senaste inköp: Ett stort gott äpple:)
Din favoritdryck på morgonen: Té :)
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamiie :D
Har du sovit i din egen säng inatt: Noope
Vad hade du sönder senast: eeh... kommer inte ihåg...!
Vem snackade du med senast: Frida:)
Varm favoritdricka: Oboy XD
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten klaart <33
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider , i thiink
När gjorde du senast något riktigt dumt: Förra helgen när ''jag'' och kevin spillde ut tre glas vattten och cola sammanlagt .. så så många men ... det va lite för klumpigt ...!
Saknar du någon just nu: Ja<33 skit mkt :)
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara allmänt irreterande, Va kaxig mm.
Någon jag stör mig på: Johnny Depp ...( För att han ee sååå snygg !!!)
Intressen: Teater, kompisar mm.<33
senaste person du kramade: Frida<33
Senaste person du ringde: Friida<33
Senaste person som ringde dig: Mamma :)
Vad drack du senast: Apelsin juice
Vill du ha barn: Tror det <33!
Längtar du till din nästa födelsedag: yes ^^
Har rakat dina ben någon gång: Litee ... Ska göra det till sommar <33
Är du sugen på något nu:hmm.. jag venne.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Ingen ...! eeuuuuw
Använder du hudkräm: yep
Attraheras du av män med skägg: Hhahah <33 Only min man Johnny Depp:)
Micro-pop eller poppa själv: HAHAH<33
Brukar du baka: Nope<33
Röstade du i det senaste valet:Whooot ??
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Typ ... Halvvägs XP En som får mig att vilja leva vidare ( not Kevin <3)
Vilken låt lyssnade du senast på: Owl City - Fireflies
Har någon annan sovit i din säng inatt: Mig och migsjälv :) + pandis .. men han räknas inte <3
Vad tycker du är äckligt: Småkryp!
Har du pengar på mobilen: Aaa... bara lite ...<33

Måste dra nu ... min mamma ska ha datan ...
Bloggar imorrn <33!

Puss // Demy Depp



Kommentarer
Postat av: tessie

haha nedvärderade kevin !!! <3

2010-05-13 @ 20:18:00
URL: http://photosbytess.blogg.se/
Postat av: Demy/ Liiwy<33

haha ahaaaa :*

2010-06-07 @ 16:50:03
URL: http://onlyvampiress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0