Grillad mat ... MUMS!

Heej <3! Idag är det grillad mat :P sitter just nu och äter lite pommes frites:)
hahah <33 Idag har jag varit hos Frida:)
Vi låg typ i hennes säng och skrattade halsen av oss utan en enda anldening...
Dessutom har vi startat en ny tävling mellan henne och mej ...
men den tävlingen är tyvärr lute hemlig....! Menmen ...!
På gymnastiken så skulle man springa 3 varv runt HELA lötsjön ...
Jag bah - PAAAAIIN !!!!
Hhahahahaha , Fast jag, Frida och Amanda gick långsamt, och hittade på vägen, två knallgröna skalbaggar som kåg och parade sejh .. asså man bah - get a room ?
hahha skojja bah.... men vi tog upp dom och la dom på ett blad...
sen trodde vi att den ena va död, för att den rörde sej inte på JÄTTE länge... sen när skalbaggen flyttade sej, så sg vi små ägg, tror vi att det var ....!! VI LYCKADES:D! HAHAHAHA<33
Menmen .... nu ska jag försöka lära mej slutet av fireflies av owl city !

puss på er // Demy Depp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0