Go'morrn <3!

Hallelålijaaaah!!:)
Nu sitter jag och lyssnar på ''Aly and AJ - Closer'' ÄLSKAR DOM !!!!! Dom ee skit braaaaaa:D
Lite senare så ska jag titta på film... Titta på en film förrigår som hette ''The Terminal'' ... Den va skit tråkiiiig !!!!
Igår titta jag och mamma på en annan film.. den hette '' Turner & Hooch '' ... Den va faktiiskt väldigt braa .. och roliig:)
Men tråkigt nog så somnade jag på slutet .... hahahhhaa <33 Men det va för att jag va skit trött !!!!!!:)
Men idag ska jag se slutet... Sen ska jag titta på en annan film... Antingen ''Donnie Darko'' eller ''Ed Wood''...
Bloggar senare och berättar <333

Puss // Demy Depp
(<-- Ljushåriga=jag mörkhåriga= Elin äldsta systern .. bilden togs= Sommaren 2009)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0