Godmorgon!

hejsan alla <3!
Hur har ni haft det ?
Jag har haft det braa <3
Vi gick till bolinder och skulle se om de va nån majbrasa där ..(igår alltså<3)
men det va det inte ... så då GICK vi till stäket .. snacka om JOBBIGT <3!
Och var det minsann en majbrasa :D Så där va vi ett tag .. och jag och martina såg 28 pers som vi kände :D
hihii ...!  Vi gick dessutom förbi vår första skola !! Guud så många gamla minnen som kom fram ...!
Meen efter en stund vid majbrasan så gick vi till donken och köpte en varsin mcflurry och gick hem till våra varma och sköna sängar <33!
Idagska vi kanske titta på bio :D Jag och Elin alltså <3 Vi ska kanske se '' Alice In Wonderland'' i 3D ...!
Ska bli mysiigt <33
Ikväll ska vi se en annan fiilm som heter '' Finding Neverland''
och gissa vem som ee med i den ??
JOHNNY DEPP <33 hahaha <3 Det blir bara Johnny Depp filmer idag :D Han ee ju me i ''Alice In Wonderland'' hihii<3
I LOVE HIIM <33!!

Nu måste jag duscha och fiixa mej <33


Puss// Demy Depp <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0