Ledsen...:(

heej <3 Jag vet att jag inte bloggat på en vecka men jag har bloggat på ssweteezt.. <33
Men iaf, Idag så stannar jag hemma.. mår inte så bra, men det va inget viktigt idag...
vi skulle bara sitta och mysa och prata, så...
Men imorrn ska jag komma!;)
Då kommer kusinerna oxå :)
Jag ska ha min lilla egna ''mentorsdag''... men jag byter namn till '' Demyday'' :D hahaha <33
Men, jag ska sätta mig i trädgården och lyssna på musik, äta och lite så..
Sen ska jag rensa.. håller ju på att göra om i mitt rum ...
bilder kommer senare, jag bloggar nu på mammas data så, jag vill inte lägga in massa på bilder på hennes..
Nu ska jag gå ut och ha ''demyday'' så jag kan inte blogga.... sorry <33


Heejdåå // Demy Gallner Depp <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0