hejsan <3!

heej <33 Ledsen att jag inte har bloggat på år! Men jag sov hos Molly och då tänkte jag inte på att blogga! Men några bilder ska ni få! Dock tog jag typ inga men ändå!
Igår så va jag på bio med mamma och syrran <3! Vi tittade på ''Farsan''! Den va faktiskt väldigt bra!
Efter bion så gick vi till Gina Tricot, Monki, H&M och New Yorker... och köpte lite kläder...
Jag fick bara kläder från H&M och New Yorker...<33
Idag har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra idag... ska höra med någon om nån vill gå o bada eller nåt<3
Bloggar senare och berättar...
Här kommer några bilder =


hahaha Vänster - Molly Höger- Meee<33 hahah Skrattbilder på G

Hahah just another skrattbild <3!

en sten baby? yes! På Mollys gamla skola :)

Molly på nåt sorts bil-däcks gunga ?? haha <33

Thats mee on the same gunga :* Olika strumpor I KNOOW <3!

Say cheese!! En tröja av dem som jag köpte igår :)

Pirates fantasy!! det fanns en i magenta ocså men jag tyckte att den blåa va snyggast!'

Min favvo färg :* skiit sööt jööh :* hahah syrran köpte en likadan :o:D

Smile for me if you like ... give me a smile :* hahahha skiit sööt:) Molly har en likadan fast blå sen fanns det i andra färger oxå,<33

Och dom byxorna .. det ee typ bajsbyxor men inte så bajsiga :*
haha sen så klippte mamma två jeans till shorts.. men jag har inte tagit kort på dem...!!

Menmen ... Nu ska jag äta frulle<33


Puss // Demy Depp <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0