Haha det va det längsta jag kunde hålla mej borta från er!

Heehj<3 Jaa det va inte så länga jag kunde hålla mej borta från min kära blogg!!
Menmen... Jag kommer inte blogga lika ''mkt'' som jag gjorde förut... ledsen, men that's life...<333
Jag ska tyvärr sova snart så jag kan inte blogga mer...:( Imorrn ska jag iaf hem till min gulligaste kompis Molly !!!
Hhahaha vi ska göra en platta!:)
Iaf, när vi har gjort någon låt så KANSKE jag lägger in den på bloggen ...!
känns skönt att va med Molly... hon är en skitbra kompis... och hon förstår mej...
Menar inte att ingen annan gör det men.. jag bara råka berätta varför jag är nere och inte mår så bra
och hon bara berättade om hon hade varit i samma situation, och den va skönt att höra...
jag låter säkert som världens gamlaste dramatiker någonsin, men jag vill bara uttrycka mina känslor...?
sounds wiieerd??<33 hahahaha<33
Menmen... Här kmr några gamla bilder <33

Godnatt nu <33




Blonda - Jag , svarta(håret alltså :p)- Min äldsta syrra Elin.<3( tagen- sommaren 2009)



Jag i rimforsa för några veckor sen...!<33


Den bjuder jag på :p XD... Pinsam...!! Menmen.. hittade ingen bild, och jag kände bara att jag behövde en till xD
det va nog alla :(:(
Nu måste jag seriöst sova ...??:o


Puss på er alla!! // Demy Gallner Sheckler Depp <33 ( mest Depp :P) ... ( bilder på dom andar snyggisarna får ni ngn annan gång...:o) då får ni nåt att ''lämgta'' till <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0