hejsaan<33

haha heej <33 idag så var det min första dag när vi jobbade med Storyline :D!
Haha jag satt i fridas knä ... och så skulle hon gå och hämta nåt men jag ville inte ställa mej upp ! ( jag satt ju hennes knä :P) och då ställde hon sig upp ... och jag ramla rakt in i bordet framför meej !!! Och senare så satt jag på halva fridas och halva idas knä ... och då flyttade ida hennes stol + knä så att jag ramlar ... IGEN !! hahaha :)
Tessie kommer att ha ett bröllop om några veckor !! Frida ska spela pianon , jag ska va brudtärna + bestman , Ida ska va andra brudtärnan och Molly ska va präst !! Det ska bli skiit mys !! Fast asså vår plan ee att först s ska jag gifta mej lite snabbt med Kevin ( Tessie's blivande ) så att jag och frida blir släkt ( Kevin ee hennes systerson .. han ee 13 !!) Sen s ska vi skiljas ... sen så ska Tessie gifta sej me honom :D Och jag och Frida ska göra vår specialitet till deras romantiska iddag ... sen ska vi fixa en liten romantisk och kort smekmånad ... sen ska vi ha mys , och Tessie och Kevin ska sova i samma säng :D! hihihihiii :D ska bli skit skit mysiigt :*!!

Kommer inte på nåt mer o skriva om ... puss på er söötnoowwsaar <3333

// Dementia <33

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0