hejsaan !

heej alla ! jag kan inte avsluta med det jag gjorde igår nu för att jag är inte inne på min data !  ... men en annan sak ska jag säga/skriva , asså jag vet att jag inte har någon vacker header ... men jag ska fixa den jag lovar ! men jag kan ine det just nu för att jag ee  som sagt inne på min mammas macbook ... och där finns inte min den bilden sparad ... men men ... ! Men ... Jag tänkte börja att skriva typ =
Dagens outfit = Gråa jeans , turkos armlös tröja , rött skärp , en grå tunn tjocktröjja .
Dagens frisyr = vanlig ... borstat :p!
Dagens humör = BOORIING !! Inge som kan göra nåt ...!
Dagens att göra = Städa i mitt rum ... :(
Veckans låt = Ashley Tisadale - How do you love someone
Veckans saknad = Tessie !!!!
Månadens kändis plus information = Gör månadens kändis nån annan gång ... jag hinner inte nu .. MÅSTE ÄTA !!
och lite såånt :)




Kommentarer
Postat av: Tessie

fy fan va gullig du ee =) jag saknar dig oxå <333

2010-04-10 @ 20:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0