hejsaan <33!

heej alla <3! Sitter och myser me Becca (min syrra ;)) Vi tittar på Harry Potter- de vises sten ....! haha gamlaa minnen ... HEHE efter den filmen så ska i se ''Whats Eating Gilbert Grape'' me becca ...<3 HAHAH Gissa vem som ee me i den ??

         Johnny Depp <33!

Det va oxå den filmen som Leonardo Di Caprio fick sitt genombrott i ! Han ee skit braa i den filmen ...! Han spelar utvecklingstörd ...! Menmen ... HAHAH jag såg den igår ... men MÅSTE se den igen :) Johnny är såå snygg i den<3
Häromdan så hittade jag och några kompisar en mobil i toan .. den låg dock i en sopkorg ??
konstiigt ...
men vi fick tag i killen som ägde mobilen ,, så vi lämnade den till honom ...
Idag lärde jag mig att ta sönder en bly-penna , men bara två fingrar ... asså en håller i pennan på varje ände ... och så slår jag med två fingrar , så går den av på mitten :) alltså typ ''karate slag '' eller va de nu heter <3!

Här kommer några bilder på min heta kille <33=


Där till höger är min man Johnny Depp , och till vänster är det Leonardo Di Caprio

aaww<33 smiley face <33
160208.jpg Whats eating Gilbert Grape image by VSENDA
såå snygg XD <33
d12f.jpg whats eating gilbert grape image by Megahwhat
Hottie <33

Det va sista bilden <33
Ska se på filmen nu ... eller snart .. ska fixa lite mat först <33

Puss // Demy Depp <33!


Kommentarer
Postat av: ina :)

Vi diggar johnny depp :) men tyvärr, han e min blivande man :P elelr nee jag paxar hans son ^^

2010-05-07 @ 18:39:57
URL: http://ingetundantag.blogg.se/
Postat av: Katia

Hoppas du får en underbar helg!

På min blogg så kan du läsa om min resa till Las Vegas och LA!



Kram!

2010-05-07 @ 18:58:03
URL: http://newstar.blogg.se/
Postat av: SARA

Hej du har en jätte fin blogg?Har du någon tips till mig hur man ska blogga???STORA KRAMAR SARA

2010-05-07 @ 19:01:02
URL: http://sarapiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0