hejsaan !

heej ! Idag är det sista dagen på teatern :( Sista föreställningen ska bli skit tråkiigt att lämna teatern !!!
Men bortsett från det , så ger jag er två till vampyr filmer ! inte s många men kominte p så många fler !!:* =
Nr.3 Det våras för dracula =


Den här filmen är en komedi om dracula ...! dom har tagit originalet och gjort den till en komedi ...
den är faktiskt väldigt rolig !!
Dracula - Leslie Nielsen

Nr.4 =


Det här är en skiit braa film ! Men den är lite läskig , för vissa !
Dracula - Gary Oldman ( snyggingen !<33)

Dagens humör - blandaat ... lite ledsen och lite glad !
Dagens frisyr - vanligt , borstat ... ska ju till teatern !
Dagens outfit - svart linne , svart och blå rutig högkjol och svarta strump-byxor
Dagens smycken - vampyr ringen på höger ( alltiid !) och förlovningsringen på vänster + armband på båda armarna !! hihiii <33!
Veckans saknad - Min kära syster yster ( lol ) Evalina !!!:* Miss ya , darls <3! ( Darls = Darling )
Veckans låt - Justing Beiber - Baby

Lyssnar på den låten nu :*XD
Måste berätta en sak som hände i onsdags tror jag !!

                                           Fast i Hissen med Friidy !=

Vi va på väg hem till Friidy , och så tog vi hissen upp ( i fridhemsplan tror jaa ) ist för rulltrappan ... och Dörrarna höll på att stängas ... och då hoppar två 15-17 åringar in i hissen ... jag tänkte - FAAN , Vad piinsaamt !!
Jag blev VÄLDIGT rädd ...! Trodde faktiskt p allvar att vi skulle bli våldtagna !! Och då Började jag smsa lite med Friidy för att bli lite lugnare ... då sa ena killen
- jaa , ska vi oxå smsa me varann nu då ??

Ochhan börja fnissa lite ... hahah , Friidy börja skratta ... men hon tog typ håret över ansiktet , för att dom inte skulle se att hon garva ... och efter en stund så börja den ena killen knacka på hiss fönstret ... sen börja han banka SKIT hårt så att hela hissen börja skaka skit mkt !! Asså jag trode vi skulle dö !! hhahah så jävla läskiigt !! ( jag har typ hiss-fobi nu !!) Sen så helt plötsligt så stanna hissen ...!!! PANIIIIK !! Då sa ena killen
- shit , vi har nog fastnat i hissen ! haha vi kommer aldrig att komma ut !!

Jag och Friidy titta typ panikslaget på varann !! eller jag gjorde det på henne iaf !! asså shiit vi var livsrädda !!
jag ba , nej nej nej , inte en sekund till med dom här !! sen efter ett litet tag så öppnades dörrarna , och jag var lättad !! Friidy oxå !! MEN utanför hissen , stod det två till killar .. ja ba - NEEEJ , omringad av killar !! 
men jag och Friidy kom ut ur '' ringen'' av killlar ... när vi är en meter ifrån killarna ropar en av dom 
- jajaa , ses nån annan gång då , snyggingar ! 
OMG !! Så fort vi kom ut . börja vi as garva !! hahahahaha !!!

Måste iväg till teatern snart ... så jag kan inte blogga mer nu !! men men ..., puss på er sötnowsaaar <333!!

// Dementia Von Dracula <33 !
 


Kommentarer
Postat av: Evy 'v...v'

saknar dig också Demy :*

bär du ringen på höger??

är inte det jobbigt när du ska skriva??

jag har den på vänster ...//evy 'v...v'

2010-04-17 @ 14:43:38
URL: http://vampireblod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0