heej <33

hejsan hoppsan alla söötnowwsar <3! Jag vet att ja inte har skrivit så mkt men ... DET SKA DET BLI ÄNDRIING PÅ <33! 

Jag ska påbörja en fråge-stund...! Från och med idag ...! och jag kommer att ha en i två veckor ... så fråge-stunden avslutas söndagen den 9 maj ....! hehehe ..! Så fråga på bara !!:D 

Måste bara berätta en sak ... jag har nyss fått reda på en av mina största drömmar !!=
Träffa den heta Johnny Depp !! <3 ( Det skulle va STÖRSTA DRÖMMEN om jag skulle få spela in en film me honom !!) I LOVE HIM !!!! Har inte sett jätte många av hans filmer dock :( men det ska jag oxå ändra på .. jag har sett = Fears and Loathing in Las vegas , Edward Scissorhands , Charlie and the chocolatefactory, Sleepy Hollow , Pirates Of The Carribbien  1-2-3 ( stavning...) , Sweeney Todd , Don Juan , The Imaginarium Of Doctor Parnassus, och Alice In Wonderland ...
hahha ni kanske kanske tkr att det ee ganska många ... det tyckte iaf ja först ... men när jag letade upp hur många filmer han hade gjort med en stor roll i .... Då hade jag MILJONER kvaar!! HAHAH pallar ej skriva alla ..!

Men jag bloggar senare sötiisar ...!! 

Love ya all  // Demy Depp<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0