heeejh <33!

hejsaan ! har sett en teateruppsättning idag som hette '' Don Juans Öga '' ! Den var rolig :) Idag ska jag åka hem till en kompis :D Tänkte faktiskt föredra några vampyr filmer ! hehhe ....!

Nr.1 En vampyrs bekännelse =

 

Den här filmen är jätte jätte braa ! Men den kan va lite läskig för dom som inte ee så vana ... men jag tkr inte att den ee läskig ! huvudrollerna = *
becoming vampire Louise de point du lac - Brad Pitt
the vampire Lestat De Liouncourt -  Tom Cruise

Nr.2 Queen Of the Damned =


Den här filmen är oxå väldigt bra , men inte lika läskig :)!
huvudroller =
Lestat de Liouncourt - Stuart Townsend
Akasha - Aaliyah


Jag berättar om många andra senare ikväll kanske , men nu måste jag springa till tåget till min kompis , som bor i kungsängen !
puss på er // Dementia ( the vampire <33)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0