Godmorgon !

hejsan ! Sitter och äter frukost .... Hittade inge bröd så jag fick ta hamburgare bröd .. Inte så gott va det ...! Det va ganska gott när jag prövade dt me Evy häromdan ... men nu smaka det bara äckligt ....! men jaja ... IDAG ÄR DET VALBORG!! Ska äta chimichangas idag :D! Jag vet att ni typ ba - Whaat ?? HHAHA
Men det ee någon amerikansk friterad mat ... de ee typ .. jag vet faktiskt inte va det ee ... det verkar inte så gott .. menmen ... Ska ha friterad scampi och fläskfilé oxå ... Och det ee jätte gott :D
Sitter och lyssnar på ''Sweeney Todd Soundtrack'' ... I OVE HIIM <3!
Vet ni va jag märkte igår ? Johnny Depp ee ganska blek faktiiskt ... Tror att han ee vampyr ...!
HHHAHA <33 Det blev dock inte Gilbert Grape igår ... Det va nåt fel på min dvd ... Den kunde inte läsa skivan .... Och Ida om du läser detta , så är det inte fel på sivan ,.. för att jag provade vår andra dvd ... och då funka den ! Men jag fick inte se på den dvd:n för att mamma satt där och plugga .. så då titta jag på ''Charlie and the chocolate factory'' Han ee ju me där me ! ... Han låter inte som sig själv där ... Han har nte sån ''mörk'' röst som han oftast har ...!
men men jag bloggar senare idag ... ska snart till tåget så ...


Puss // Demy Depp Wonka <33!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0